PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

A MAGYARORSZÁGI ROMÁK ORSZÁGOS ÖNKORMÁNYZATA

GAZDASÁGI VEZETŐ

munkakör betöltésére

A Magyarországi Romák Országos Önkormányzata a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvény, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése szerint, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény és az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 386/2011. (XII.31.) Korm. rendeletre figyelemmel pályázatot hirdet a Magyarországi Romák Országos Önkormányzatának Hivatalához gazdasági vezető munkakör közszolgálati jogviszony keretében történő, határozatlan időre szóló betöltésére.

Munkavégzés helye: Magyarországi Romák Országos Önkormányzatának Hivatala (1074 Budapest, Dohány utca 76.)
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A gazdasági vezető feladatai:

  • irányítja és ellenőrzi a vezetése alatt álló Gazdasági Osztály munkáját, továbbá felelős a Gazdasági Osztály egészének működéséért, a vonatkozó jogszabályok, közgyűlési és elnöki határozatok, utasítások és egyéb szabályzatok alkalmazásáért és betartatásáért, a Gazdasági Osztály munkájának irányításáért, összehangolásáért,
  • elkészíti az Magyarországi Romák Országos Önkormányzata (továbbiakban Önkormányzat) és intézményei elemi költségvetését és költségvetési beszámolóját: elemi költségvetés elkészítése, pénzügyi bizottsági és közgyűlési ülésre előkészítés; előirányzat módosítások elkészítése, pénzügyi bizottsági és közgyűlési ülésre előkészítés; éves beszámoló elkészítése, pénzügyi bizottsági és közgyűlési ülésre előkészítés, költségvetés, előirányzat módosítások és beszámoló MÁK felé történő adatszolgáltatása a KGR rendszeren belül (eredeti előirányzat, negyedéves mérlegek, féléves és éves beszámoló), évközben költségvetés figyelemmel kísérése, ajánlások esetleges költségvetési módosításokra
  • ellátja az Önkormányzat Pénzügyi Bizottságának működésével kapcsolatos teendőket (előkészítés, lebonyolítás, határozatok végrehajtása),
  • felügyeli és koordinálja az Önkormányzat elnökének hatáskörébe tartozó és az Önkormányzat és intézményeire vonatkozó valamennyi pénzügyi, költségvetési, gazdálkodási tevékenységet,
  • felelős a költségvetés tervezéséért, teljesítéséért,
  • közreműködik a gazdálkodási és költségvetési szakterületi tevékenységbe tartozó előterjesztések, tájékoztatók, határozatok, szabályzatok, ajánlások tervezeteinek elkészítésében, továbbá közreműködik az Njtv. szerinti ideiglenes kezelői feladatokban,
  • közreműködik az Önkormányzat és intézményei által vagy részükre nyújtott támogatások, pályázatok előkészítésében, lebonyolításában és elszámolásában,
  • koordinálja az Önkormányzat fenntartásában álló köznevelési intézmények normatívával kapcsolatos feladatait,
  • közbeszerzések és beszerzések esetén ellátja a bíráló bizottság pénzügyi szakértelemmel rendelkező tagjaként felmerülő feladatokat,
  • ellenőrzi a MÁK által elkészített, és NAV felé beküldött havi bérszámfejtési feladásokat, elkészíti a havi járulék utalási listát,
  • ellenőrzi a bérszámfejtést, kapcsolatot tart a MÁK bérszámfejtő szervezeti egységével,
  • kapcsolatot tart a számlavezető pénzintézettel,
  • amennyiben bevezetésre kerül, akkor felelős az integrált ügyviteli szoftver működtetésért, integrált ügyviteli szoftvert fejlesztő és üzemeltető, támogató céggel kapcsolatot tart,
  • felelős a Hivatal, valamint a munkamegosztási megállapodásban foglaltak szerint az MROÖ intézményei számviteli és gazdálkodási szabályzatainak elkészítéséért és aktualizálásáért,
  • közreműködik a külső és belső ellenőrzések során, kapcsolatot tart az Önkormányzat Hivatala belső ellenőrével,
  • kapcsolatot tart az Önkormányzat Közgyűlése által alapított intézményekkel, közalapítványokkal, gazdasági társaságokkal, valamint gyakorolja az Önkormányzat Közgyűlése által alapított intézményeknél az államháztartási jogszabályokban és a munkakörében meghatározott pénzügyi felügyeletet.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a belső szabályozás az irányadóak.

Pályázati feltételek:

  • az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII.31.) Korm. rendelet 12. §. (1) bekezdésében meghatározott feltételeknek történő megfelelés,
  • A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban szerzett végzettséggel és emellett

a) okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy

b) gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői – vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább három éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel kell rendelkeznie,

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet igazolása hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal (30 napnál nem régebbi),
  • vezetői tapasztalat,
  • költségvetési szervnél szerzett szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakirányú felsőfokú iskolai végzettség,
  • mérlegképes könyvelői szakképesítés,
  • a kötelező szakmai elvárásokon túli egyéb szakmai kompetenciák, különösen vagyongazdálkodás, kockázatelemzés, kockázatkezelés területen tapasztalat, belső ellenőrzési ismeretek,
  • önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai tapasztalat,
  • a magyarországi roma közösséghez tartozás,
  • jártasság integrált pénzügyi szoftverek alkalmazásában.

Egyéb elvárások:

  • rendszerszemlélet, jó elemzési képesség, stratégiai látásmód,
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • proaktivitás, nagyfokú önállóság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes, fényképes – szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a pályázó eddigi munka-, szolgálati és egyéb munkajogi jogviszonyainak pontos megnevezését, időtartamát, az ellátott munka-, illetve feladatkörét, valamint személyes adatait és rövid úton történő elérhetőségeit (telefonszám, e-mail cím),
  • 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy annak megkérését igazoló dokumentum,
  • iskolai végzettséget, képzettséget és engedélyt igazoló okiratok másolata,
  • előnyként megjelölt feltételek igazolása vagy ennek hiányában erre vonatkozó nyilatkozat,
  • aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
  • aláírt nyilatkozat arról is, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik, illetve a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának a véleményezők és a döntéshozók részére történő továbbításához és esetleges sokszorosításához,
  • nyilatkozat a vagyonnyilatkozattételi kötelezettség teljesítése elfogadásáról.
A munkakörrel kapcsolatos egyéb információk: 

A jogviszony létesítése három hónapos próbaidő kikötésével jár. A gazdasági vezető munkakör vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel jár.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 15. napja.

A pályázatok benyújtásának módja: kizárólag elektronikus úton a Magyarországi Romák Országos Önkormányzat Elnökének címezve az elnok@mroo.hu e-mailcímre, másolatban a hivatal@mroo.hu címre is megküldve.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. március 1. napja

A munkakör betöltésének időpontja: 2025. március 3. napjától lehetséges.

A pályázati felhívás közzétételének helye:

A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Nagy Zsolt, a Magyarországi Romák Országos Önkormányzatának Hivatala mb. hivatalvezetője nyújt az alábbi e-mail címen: hivatal@mroo.hu

Ezeket olvasta már?

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

AZ ORSZÁGOS ROMA FOGLALKOZTATÁSI KÖZPONT pályázatot hirdet ASSZISZTENS munkakör betöltésére Az Országos Roma Foglalkoztatási Központ …